X

زنانی که پوست زیبا دارند

زنانی که پوست زیبا دارند

در این مقاله قصد داریم تا راز زیبایی را از زبان زنان زیبا و خوش چهره جهان بشنویم، مهم نیست که چند سال‌شان باشد، این زیبارویان نکات و رازهای زیادی برای الهام گرفتن در اختیارتان قرار خواهند داد.

زنانی که پوست زیبا دارند" width="794" height="397" />

در ادامه، به سراغ شخصیت های مختلف می رویم تا راز زیبایی شان را از زبان خودشان بشنویم؛ پس تا انتها با فیتامین همراه باشید.

زنانی که پوست زیبا دارند

خانم پاملا ویکیز، ۴۰ ساله

زنانی که پوست زیبا دارند" width="431" height="647" />

پاملا ویکیز معاون دبیرستان است؛ از کودکی، زیبایی و به دنبال راز زیبایی بودن در خون او بوده است؛ او می گوید: «من به حدی عاشق پوست و زیبایی بودم که از ۱۰ سالگی همیشه مرطوب کننده به پوستم می زدم».

به گفته پاملا، او از زمانی که کودکی بیش نبوده، مادرش را می دیده که همیشه از محصولات مراقبت پوستی استفاده می کرده؛ بنابراین تصمیم می گیرد از همان آغاز نوجوانی، او هم مانند مادر، روزانه این کارها را انجام دهد.

او هر روز صبح صورتش را پاکسازی کرده و در شب ها نیز از کرم های بازسازی کننده استفاده می‌کند.

به گفته پاملا، این کار باعث می شد تا جذابیت و زیبایی چهره ام در طول روز چند برابر شود؛ البته یکی دیگر از رازهای زیبایی اش را نوشیدن یک فنجان قهوه در صبح بیان می کند؛ برای برنامه غذایی خود نیز روزانه یک قاشق پودر کلاژن اضافه می کرده تا مواد ضروری مورد نیاز مو و پوست او تأمین شود.

نکات زیبایی خانم پاملا: «فکر می کنم هوای تازه برای پوست معجزه می کند، بنابراین هر روز از سرکار تا منزل را پیاده قدم می زدم تا هوای تازه به پوستم بخورد، حتی در زمستان های بسیار سرد نیز این کار را انجام می دادم.»

زنانی که پوست زیبا دارند

خانم گای اندرسون، ۴۱ ساله

«من از همان ابتدا درک کردم که هر چیزی که می خوریم، بر روی پوست صورت مان تأثیر فراوانی می گذارد.»

«بسیاری از اوقات، دوستانم مرا مسخره می کنند چون مثل نمایندگی آب معدنی هستم، شاید باورتان نشود ولی انرژی من برای زندگی، آب است!».

خانم اندرسون راز زیبایی را در درون خود یافته است؛ او می گوید: من روزانه میوه و سبزیجات سرشار از آنتی اکسیدان مصرف می کنم و هر روز صبح نیز نوعی نوشیدنی ترکیبی از سرکه سیب همراه با لیموی تازه می نوشم.

این نوشیدنی جادویی، برای دستگاه گوارش معجزه می کند؛ من از همان ابتدا متوجه شدم که اگر دستگاه گوارشم دچار گرفتگی شده باشد، خیلی زود صورتم به هم خواهد ریخت.

خانم گای، نوشیدن آب فراوان را راز زیبایی دانسته و روزی یک گالن آب می نوشد! او می گوید: حدود ۴ سال است که این سیستم را پیاده سازی می کنم و رنگ چهره ام به کلی تغییر کرده است و دیگر به ندرت جوش می زنم.

نکات زیبایی خانم اندرسون: «استفاده از رژ لب با رنگ ملایم را پیشنهاد می کنم، این باعث می شود تا چهره ای جذاب تر و سالم تر داشته باشم».

لیلا ادگار، ۴۲ ساله

زنانی که پوست زیبا دارند" width="480" height="719" />

لیلا می گوید: «هیچ گاه پوستم را برنزه نکردم، این در حالی است که در کنار ساحل زندگی می کنم»؛ همچنین می گوید از سن ۲۰ سالگی مصرف ضد آفتاب را شروع کردم و هر روز قبل از بیرون رفتن،

به صورت و گردنم ضد آفتاب می زنم؛ خوشبختانه او هیچ جوش یا چین و چروکی ندارد؛ فرمول روزانه او استفاده از ضد آفتاب دارای SPF 70 است.

البته خانم ادگار نسبت به زیبایی پوست بدن خود نیز حساسیت های خاصی دارد؛ او برای سر زانوها و سر آرنج هایش از لایه بردار استفاده می کند.

نکته زیبایی خانم ادگار: «بعد از مدتی موهایم آرام آرام تیره شد، به خاطر همین موهایم را یک درجه روشن‌تر کردم؛ این باعث می شود تا چهره ام زیباتر به نظر برسد».

زنانی که پوست زیبا دارند

خانم آن لین هاچینسون، ۶۹ ساله

این مربی سابق ورزش یوگا اذعان می کند که هیچ گاه برای شروع مراقبت های پوستی دیر نیست. خانم لین می گوید: «از زمان کودکی همیشه در ساحل و زیر نور خورشید بازی می کردم.

این کار باعث شده بود تا پوستم کاملاً خراب شده و رنگ چهره ام به کلی تغییر کند، حدود ۱۰ سال پیش بود که تصمیم گرفتم هر روز از سرم ویتامین سی استفاده کنم، اکنون چهره ام سیصد و شصت درجه متفاوت شده و هر روز از درخشندگی پوستم لذت می برم.»

البته خانم هاچینسون، شب ها نیز برنامه مراقبتی خاصی را دنبال می کند و قبل از رفتن به رختخواب، لایه نازکی مرطوب کننده به پوست صورتش می زند.

نکات زیبایی خانم هاچینسون: «چند دسته از موهای جلوی سرم را هایلایت کردم تا به موهای نقره‌ای ام جلوه خاص‌تری بدهد».

خانم سابرینا ماکیاس، ۳۸ ساله

زنانی که پوست زیبا دارند" width="344" height="515" />

«اولین شغلم معرفی محصولات آرایشی و برگزاری جلسات شرکت های بزرگ آرایشی بود؛ این باعث شده بود تا نکات زیادی را برای آرایش بهتر فرا بگیرم».

نکات زیبایی خانم سابرینا ماکیاس: «هر روز برای رشد بهتر موها و ناخن هایم از مکمل های بیوتین استفاده می کردم که واقعا سودمند بود و باعث می شد ناخن و موهایم با سرعت بیشتری نسبت به قبل رشد کنند

زنانی که پوست زیبا دارند

Categories: ویژه
ادمین:
Related Post