X

کرم دست مناسب برای خانم‌های خانه دار کدام است؟

کرم دست مناسب برای خانم‌های خانه دار کدام است؟

 

 

کرم‌هایی که حاوی عصاره‌های گیاهی هستند، تاثیر بیشتری دارند. این دسته از کرم‌ها کلاژن قوی دارند و بهتر است هرشب قبل از خواب استفاده شوند.

اگر شما هم از آن دسته خانمهای خانهداری هستید که دایما با مواد شوینده مانند مایع ظرفشویی و… سروکار دارند، قطعا از کرمهای مرطوبکننده متنوعی برای حفظ سلامت دستهایتان استفاده میکنید. اما متخصصان براین باورند که حفظ سلامت دستها باید از سنین پایین شروع شود. محصولات و ترکیبات سازنده بسیاری وجود دارند که در حفظ سلامت دستها موثرند. در این میان، کرمهایی که حاوی عصارههای گیاهی هستند، تاثیر بیشتری دارند. این دسته از کرمها کلاژن قوی دارند و بهتر است هرشب قبل از خواب استفاده شوند. تحقیقات نشان داده، ۸۳ درصد خانمهای بین ۳۵ تا ۶۵ سال که استفاده از این کرمها را جدی گرفتهاند، طی ۶۰ روز تاثیر اعجابانگیز آن را دیدهاند. اگر میخواهید کرم مناسب و بهصرفهای را برای حفظ سلامت دستهایتان انتخاب کنید، کافی است از کرم مرطوبکننده قوی روزانه برای این کار استفاده کنید. با وجود اینکه مرطوبکننده، پوست را دربرابر نورآفتاب  محافظت نمیکند و عمل کلاژنسازی را انجام نمیدهد، تاثیر چشمگیری در حفظ شادابی و جوانی پوست دارد.

برخی از ترکیبات موجود در این کرمهای مرطوبکننده عبارتاند از روغنزیتون، ویتامین E، گلیسیرین و روغن عصاره مغز ماکادومیا. بهترین زمان برای استفاده از کرمهای مرطوبکننده بعد از حمام است که پوست مرطوب است، چراکه میزان جذب کرم چند برابر میشود.

Categories: مجله پوست
ادمین:
Related Post