X

چگونه از شر موهای زیر پوستی خلاص شویم؟

چگونه از شر موهای زیر پوستی خلاص شویم؟

روش‌های مختلفی برای از بین بردن موهای زیرپوستی وجود دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌کنیم‌:

متاسفانه ممکن است شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که میخواهند از شر موهای زیرپوستی  خلاص شوند اما راهحل مناسبی نمییابند! موهای زیرپوستی تا زمانی که اندازه کوتاهی دارند دردسرساز و خطرناک نیستند اما اگر رشد این موها زیاد شده و موها بلند شوند، میتوانند در بسیاری از مواقع موجب عفونت شوند. روشهای مختلفی برای از بین بردن موهای زیرپوستی وجود دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره میکنیم:

۱ – اگر موهای زیرپوستی روی کشاله رانتان جمع شده، میتوانید به روشی ساده از شر آن خلاص شوید؛ حولهای را گرم کرده و در روز سهبار، هربار به مدت ۱۰ دقیقه روی موهای زیرپوستی قرار دهید (کمپرس گرم).  اینکار باعث نرم شدن سطح پوست میشود، موهای زیرپوستیتان راهی به سمت سطح پوست پیدا کرده و بیرون میآیند.

۲ -هنگامیکه اپیلاسیون انجام میدهید، مطمئن شوید که موهایتان زیرپوست نمانده و همگی خارج شدهاند. برای اینکه اطمینان حاصل کنید، میتوانید موهای زیرپوستی باقیمانده را با سوزن استریل شدهای بیرون آورید. برای اینکار سوزنی را حرارت داده و با الکل آن را پاک کنید سپس به آرامی با نوک سوزن مو را از زیر سطح پوست بیرون بیاورید. بعد از آن روی محل را با پنبهای آغشته به الکل  تمیز کنید.

Categories: مجله پوست
ادمین:
Related Post